Vind het antwoord op uw vraag


Blader door de woordenlijst met deze index

Speciale tekens | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z | Alles

A

Accreditatie - moet ik zelf gegevens doorgeven?

Nee, dat is niet nodig.

Als u de aanwijzingen bij de cursus waarbij accreditatie geregeld is opvolgt, krijgt Trimbos Academie uw gegevens automatisch doorgestuurd.

Let op
Om uw accreditatie in te voeren, hebben wij extra gegevens van u nodig. 
Die gegevens kunt u op uw profielpagina invullen. Dat staat ook vermeld bij de cursussen waar dit van toepassing is.

C

Certificaat behalen

De meeste cursussen worden afgesloten met een certificaat. Dit wordt u op uw e-memail adres toegezonden. U kunt het certificaat ook downloaden vanuit uw cursus.


E

E-mail met inloggevens niet gekregen

Probleem
U verwacht een e-mail met inlogggevens, maar u hebt die niet ontvangen. 
Het kan zijn dat deze e-mail in de map met spam is verdwenen.

Oplossing
Omdat uw gegevens al in dit systeem bekend zijn, kunt ook zonder de gegevens uit de mail inloggen.

Werkwijze:

  • Klik rechtsboven op de link Login
  • Klik op de link Ben je je gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?
  • In het volgende scherm: vul uw e-mail adres in (uw gebruikersnaam is hetzelfde als uw e-mailadres)
  • Klik op Zoek

U krijgt vrijwel meteen een mail met een link.

Helpdesk
Als u die mail niet binnenkrijgt, kunt u contact opnemen met de Helpdesk.

E-mail: helpdeskict@trimbos.nl
Telefoon: 030-2959464


G

Gebruikersnaam - Wat is mijn gebruikersnaam?

Uw gebruikersnaam is hetzelfde als uw e-mailadres.

H

Helpdesk

Als u het antwoord op uw vraag niet kunt vinden, kunt u contact opnemen met de Helpdesk.

E-mail: helpdeskict@trimbos.nl
Telefoon: 030-2959464



Hotmail e-mail account?

Cursisten met een Hotmail account hebben vaker dan anderen last van mail van de Trimbos Academie e-learning omgeving die niet aankomt. U kunt in ieder geval uw spambox (ongewenste mail) controleren.


I

Inloggen - Ik heb geen inloggegevens

Hebt u geen inloggegevens gekregen via mail terwijl u dat wel verwacht?
Het kan voorkomen dat de mail in uw spambox (ongewenste mail) terecht is gekomen. In de praktijk gebeurt dit vaker bij cursisten met een Hotmail account dan bij cursisten met een ander account.

Oplossing voor als u waarschijnlijk wel in het systeem staat:

  • Klik rechtsboven op de link Login
  • Klik op de link Ben je je gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?
  • In het volgende scherm: vul uw e-mail adres in (uw gebruikersnaam is hetzelfde als uw e-mailadres)
  • Klik op Zoek

U krijgt vrijwel meteen een mail met een link.

Als u die mail niet binnenkrijgt, kunt u uw spambox (ongewenste mail) checken.

Komt u er niet uit, neem dan contact op met de Helpdesk..