Vind het antwoord op uw vraag


Blader door de woordenlijst met deze index

Speciale tekens | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z | Alles

A

Accreditatie - moet ik zelf gegevens doorgeven?

Ja, met behulp van de accreditatietool kunt u zelf uw punten aanvragen bij PE-online.

Let op

Als deze tool niet in de cursus staat worden uw accreditatiepunten door ons aangevraagd.
Om uw accreditatie in te voeren, hebben wij extra gegevens van u nodig.
Die gegevens kunt u op uw profielpagina invullen. Dat staat ook vermeld bij de cursussen waar dit van toepassing is.

Item link: Accreditatie - moet ik zelf gegevens doorgeven?

C

Certificaat behalen

De meeste cursussen worden afgesloten met een certificaat. Dit wordt u op uw e-mail adres toegezonden. U kunt het certificaat ook downloaden vanuit uw cursus.

Item link: Certificaat behalen

E

E-mail met inloggevens niet gekregen

Probleem
U verwacht een e-mail met inlogggevens, maar u hebt die niet ontvangen. 
Het kan zijn dat deze e-mail in de map met spam is verdwenen.

Oplossing
Omdat uw gegevens al in dit systeem bekend zijn, kunt ook zonder de gegevens uit de mail inloggen.

Werkwijze:

  • Klik rechtsboven op de link Login
  • Klik op de link Ben je je gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?
  • In het volgende scherm: vul uw e-mail adres in (uw gebruikersnaam is hetzelfde als uw e-mailadres)
  • Klik op Zoek

U krijgt vrijwel meteen een mail met een link.

Helpdesk
Als u die mail niet binnenkrijgt, kunt u contact opnemen met de Helpdesk.

E-mail: elearninghelpdesk@trimbos.nl

Item link: E-mail met inloggevens niet gekregen

G

Gebruikersnaam - Wat is mijn gebruikersnaam?

Uw gebruikersnaam is hetzelfde als uw e-mailadres.

Item link: Gebruikersnaam - Wat is mijn gebruikersnaam?

Grijs scherm - Na het openen van de e-learning

Internet Explorer wordt niet meer ondersteund. U dient gebruik te maken van Edge, Chrome of Firefox.

Item link: Grijs scherm - Na het openen van de e-learning

H

Helpdesk

Als u het antwoord op uw vraag niet kunt vinden, kunt u contact opnemen met de Helpdesk.

E-mail: elearninghelpdesk@trimbos.nl


Item link: Helpdesk

Hotmail e-mail account?

Cursisten met een Hotmail account hebben vaker dan anderen last van mail van de Trimbos Academie e-learning omgeving die niet aankomt. U kunt in ieder geval uw spambox (ongewenste mail) controleren.

Item link: Hotmail e-mail account?

I

Inloggen - Ik heb geen inloggegevens/ Ik ben mijn inloggegevens kwijt

Hebt u geen inloggegevens gekregen via mail terwijl u dat wel verwacht?
Het kan voorkomen dat de mail in uw spambox (ongewenste mail) terecht is gekomen. In de praktijk gebeurt dit vaker bij cursisten met een Hotmail account dan bij cursisten met een ander account.

Oplossing voor als u waarschijnlijk wel in het systeem staat:

  • Klik rechtsboven op de link Login
  • Klik op de link Ben je je gebruikersnaam of wachtwoord vergeten?
  • In het volgende scherm: vul uw e-mail adres in (uw gebruikersnaam is hetzelfde als uw e-mailadres)
  • Klik op Zoek

U krijgt vrijwel meteen een mail met een link.

Als u die mail niet binnenkrijgt, kunt u uw spambox (ongewenste mail) checken.

Komt u er niet uit, neem dan contact op met de helpdesk via elearninghelpdesk@trimbos.nl

U krijgt binnen 2 werkdagen antwoord (met uitzondering van vakantieperiodes).


Item link: Inloggen - Ik heb geen inloggegevens/ Ik ben mijn inloggegevens kwijt